September 21, 2020

Daddy Daughter Charity Ball facilitează accesul copiilor la educație prin artă

A doua ediție evenmentului caritabil Daddy Daughter Charity Ball a avut loc pe 5 septembrie 2020, în București, la Palatul Cesianu-Racoviță (sediul Artmark). Fondurile strânse din vânzarea biletelor și donații asigură accesul a 500 de copii la educație prin artă.

 

Relația tată – fiică are un rol definitoriu în educația și creșterea celor mici și, mai ales, în transformarea lor în adulți responsabili, pregătiți pentru provocările vieții. Daddy Daughter Charity Ball a pus, din nou, în lumină, această legătură specială dintre cei doi și i-a încurajat pe toți tații să-și educe fetele în spiritul solidarității, al filantropiei, al faptelor bune, prin organizarea celei de-a doua ediții a balului dedicat lor.

 

Evenimentul caritabil, susținut ca partener principal de grupul Nordis, cu peste 12 ani de experiență în investiții imobiliare, a avut loc pe 5 septembrie, la Palatul Cesianu Racoviță (Sediul Artmark) din capitală, iar toate fondurile strânse din vânzarea biletelor și sponsorizări au fost donate pentru programul educațional Art Safari Kids, care facilitează accesul a 500 de copii la ateliere creative și expoziții de artă.

“Aș dori să le mulțumesc celor 153 de persoane fără a căror generozitate evenimentul nu ar fi fost posibil. Acum, trebuie să ne concentrăm asupra beneficiarilor reali ai eforturilor noastre, cei 500 de copii care urmează să participe la Art Safari Kids și să sperăm că unul sau mai mulți dintre ei vor fi inspirați pentru a deveni următorul Teodor Aman sau Pablo Picasso. Până atunci, trebuie să continuăm să ne inițiem copiii într-o viață cu scop, să-i învățăm ce înseamnă solidaritatea, filantropia și importanța faptelor bune.” a declarat Mike Costache, co-fondatorul Daddy Daugher Charity Ball.

 

Din banii strânși la Daddy Daughter Charity Ball se vor acoperi costurile pentru accesul a 500 de copii la atelierele și expozițiile Art Safari Kids, dar și costurile privind materialele necesare.

“Sunt mandră că organizatorii au reușit ca ediția din acest an să fie un eveniment cu buget zero, atrăgând toate resursele necesare pentru buna desfășurare a balului de la oameni și companii care au decis să contribuie, atât cât a putut fiecare. Chiar dacă această ediție s-a desfășurat într-un cadru mai restrâns, în conformitate cu limitările impuse de autorități, am fost plăcut surprinsă de contribuțiile în bani, produse sau servicii venite din partea a numeroase persoane, ceea ce ne-a ajutat să ne îndeplinim obiectivul,” a declarant Eliza Lesanu, Brand & CSR director la Artmark si Art Safari.

 

La primele șase ediții Art Safari au participat 163.000 de vizitatori, iar 10.500 de copii au beneficiat de programul educațional Art Safari Kids. Anul acesta, Art Safari Kids va primi 500 de copii cu vârste între 3 și 12 ani, din școli și grădinițe (publice sau private), orfelinate sau centre de îngrijire zilnică.

The magical event celebrates the special relationship between fathers and daughters while immersing the little ones into a life of purpose, leadership and philanthropic service.