Termenii și condițiile pentru Evenimentul "Daddy Daughter Charity Ball"
Evenimentul "Daddy Daughter Charity Ball" (denumit in continuare "Evenimentul") este organizat de către Asociatia Educativa Godmother, adresă corespondență București, strada Dragos Voda, nr. 44, înregistrată în registrul Asociațiilor și Fundațiilor de pe lângă Judecătoria Sectorului 2 București sub nr. 162 din 06.12.2017, având cod de înregistrare fiscală RO 38601890, denumit in continuare "Organizatorul".
DESCRIEREA ȘI SCOPUL EVENIMENTULUI
Evenimentul isi propune sa celebreze minunata relatie tata-fiica, precum si sa integreze micutele participante in notiuni si servicii de leadership si filantropie. Pe website (www.ddcb.ro) și la fata locului participantii pot afla mai multe detalii despre cauzele sociale selectate pentru acest eveniment.
DATA ȘI LOCAȚIA DERULĂRII EVENIMENTULUI
Evenimentul este organizat la data de 17 aprilie 2021, în intervalul orar 15:30 – 19:30 la palatul Cesianu Racovita (sediul Artmark) din C.A. Rosetti nr. 5, Bucuresti
PARTICIPAREA LA EVENIMENT ȘI SUMA DONTIEI
Evenimentul se adresează taților de fete care sunt invitați de membrii comitetului de organizare să participe alături de fiicele lor. Accesul se va face exclusiv pe baza donatiei facuta exclusiv online prin intermediul site-ului www.ove.ro prin intermediul procesatorului de plăți www.mobilpay.ro. Donatia minima este de 400 ron și include accesul la eveniment pentru un adult (tată) și fiica/fiicele (copii) lui.
După aprobarea donatiei online, donatorul va primi un email de confirmare împreună cu biletul în format electronic pe care îl poate prezenta sub această formă (pe mobil) sau în format tipărit pentru aceesul la Eveniment. In cazul anulării sau amânării evenimentului (data si/sau ora), a schimbării locației de desfășurare, Organizatorul va înștiința prin e-mail sau whatsapp sau sms toți donatorii cu noile date sau in caz de anulare completa, Organizatorul va returnara donatia fiecarui donator, fiind excluse costurile suplimentare (de ex: comisioane de procesarea cardului de credit).
DREPTUL DE RETRAGERE A DONATORULUI
Evenimentul organizat se încadrează în categoria menționată de art. 16 lit. l din OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, astfel că cumpărătorii nu își pot exercita dreptul de retragere din contractul de vânzare-cumpărare al biletelor încheiat la distanță sau în afara spațiilor comerciale în termenul de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia biletelor, prevăzut de OUG nr. 34/2014.
Ca atare nu se acceptă returnarea biletelor și returnarea contravalorii acestora pentru biletele comandate, achitate, livrate/generate și valabile pentru evenimentul care se va derula conform programului comunicat (data si ora) și locație. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru imposibilitatea participării la Eveniment datorita unor cauze independente de acesta.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- Date personale pe care le prelucrăm: nume și prenume, e-mail, număr de telefon.
- Scopul prelucrării este executarea raportului contractual dintre noi, în calitate de organizator al evenimentului și dvs. în calitate de client, pentru executarea serviciilor contracte. Datele personale sunt prelucrate, găzduite și stocate de organizator pe teritoriul României. Organizatorul va transmite aceste date subîmputerniciților săi pentru executarea unor contracte în vederea derulării evenimentului, asigurându-se că aceștia vor respecta aceleași condiții de securitate a prelucrării prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate.
- Datele câștigătorilor vor fi păstrate timp de 10 ani conform prevederilor legale în materie fiscală.
- Drepturile persoanelor vizate. Dacă aveți motive să credeți că orice date personale pe care le deținem despre dvs. sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați accesul la aceste date, de a solicita rectificarea sau ștergerea acestora, de a solicita restricționarea prelucrării sau de a vă opune prelucrării și de asemenea aveți dreptul la portabilitatea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi va rugam sa ne contactați prin formularul de contact de pe site. Dacă doriți să înaintați o plângere legată de modul în care v-am procesat datele personale, ne puteți contacta prin formularul de contact de pe site și vom lua legătura cu dumneavoastră pentru a soluționa problema ridicată. De asemenea puteți sesiza Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu sediul în București, Bd. General Gheorghe Magheru, nr. 28-30, Sector 1.
Terms and Conditions for the Event “Daddy Daughter Charity Ball”
The "Daddy Daughter Charity Ball" event (hereinafter referred to as "The Event") is organized by Asociatia Educativa Godmother, headquartered in București, strada Dragos Voda, nr. 44, registered in the Registry of Associations and Foundations of Bucharest’s 2nd District Court of Law under nr. 162 of 06.12.2017 with registry number 38601890, hereinafter referred to as “The Organizer”.
DESCRIPTION AND PURPOSE OF THE EVENT
The Event aims to celebrate the wonderful relationship between father and daughter as well as to integrate notions and services of leadership & philanthropy into the lives of the participants.
Participants can learn more about the social causes benefiting from this Event by visititng www.ddcb.ro and while attending the event itself. From the net proceeds generated by this Event, the Organizer intends to financially support the social causes mentioned on the website.
DATE AND LOCATION OF THE EVENT
The Event is organized on April 17, 2021, from 15:30 to 19:30 at the Cesianu Racovita Palace (Artmark headquarters), located around 5 Rosetti Street, 1st District, Bucharest.
PARTICIPATION IN THE EVENT AND DONATION AMOUNTS
The Event is addressed to fathers of girls who are invited by members of the Organizing Committee to participate along with their daughters. Access will be exclusively based on donations made exclusively online via www.ove.ro and paid through the payment processor www.mobilpay.ro. The minimum donation is 400 Ron and it includes access to the Event for an adult (father) and his child/children (daughters only, please).
Once the online donation has been approved, the donor will receive a confirmation email with the electronic ticket which shall be presented at the Event in digital form or in printed format. In case of cancellation or postponement of the Event (date and/or time) or change of location, the Organizer will notify all donors by e-mail or whatsapp or sms about the new changes. Should the Event be canceled, the Organizer will refund the donation, excluding additional costs (e.g. credit card processing fees).
DONORS'S RIGHT OF WITHDRAWAL
The organized Event falls within the category mentioned in art. 16 lit. l of GEO no. 34/2014 on consumer rights in contracts concluded with professionals so that buyers cannot exercise their right to withdraw from the contract of sale-purchase of tickets concluded at a distance or away from business premises within 14 calendar days from the date of entry into possession of the tickets, provided by GEO no. 34/2014.
Therefore, it is not acceptable to return the tickets and their equivalent for the tickets ordered, paid, delivered/generated and valid for the Event that will take place according to the communicated schedule (date and time) and location. The Organizer takes no responsibility for the impossibility of participating in the Event for reasons beyond its control.
PROCESSING OF PERSONAL DATA
- The personal data we process include: name and surname, email address, phone number.
- The purpose of the processing is to outline the contractual relationship between us, as Organizer of the event and customer, for the execution of the contract services. Personal data is processed, hosted and stored by the Organizer on the territory of Romania.
- The Organizer shall submit this data to their contractors for the drawing up of contracts for the purpose of running the Event, ensuring that they meet the same processing security conditions by implementing appropriate technical and organizational measures.
- Winners’ data will be kept for 10 years according to the legal provisions in tax matters.
- Rights of data subjects. If you have reasons to believe that any personal data we hold about you is inaccurate or incomplete, you may request access to such data, request their rectification or deletion, request restriction of processing or object to the processing, and you also have the right to data portability. To exercise these rights please contact us by filling out the contact form on www.ddcb.ro. If you would like to file a complaint about how we processed your personal data, you can contact us by filling out the contact form on www.ddbc.ro and we will contact you to resolve the issue. You may also refer the matter to the National Supervisory Authority for Personal Data Processing, headquartered in Bucharest, 28-30 General Gheorghe Magheru Blvd., 1st District.